Ο Παντοκράτωρ Ιησούς Χριστός

Ο Παντοκράτωρ Ιησούς Χριστός

Σάββατο 10 Οκτωβρίου 2015

Ο ΤΙΜΟΚΑΤΑΛΟΓΟΣ ΤΗΣ ΜΑΝΑΣ

Προχθές ο μικρός Γιάννης μπήκε στη κουζίνα την ώρα που η μητέρα του ετοίμαζε το βραδινό της οικογένειας. Την πλησίασε και της έδωσε μια σελίδα από το τετράδιο του για να διαβάσει κάποια πράγματα που είχε γράψει. Η μητέρα του σκούπισε τα χέρια της, πήρε το χαρτί και ξεκίνησε να διαβάζει:

"Για το συμμάζεμα του δωματίου μου: 2 Ευρώ.
Για το πέταγμα των σκουπιδιών: 2 Ευρώ.
Για τους βαθμούς μου: 5 Ευρώ.
Για το κουβάλημα από το Σούπερ: 5 Ευρώ.
Σύνολο που μου χρωστάς: 14 Ευρώ.

Όταν εκείνη τελείωσε το διάβασμα, κοίταξε το γιο της που περίμενε με ανυπομονησία και για λίγο ξέφυγε ο νους της στα περασμένα. Ύστερα, πήρε ένα άλλο κομμάτι χαρτί, στυλό και έγραψε τα παρακάτω:

Για τους εννέα μήνες που σε κουβαλούσα στη κοιλιά μου:  Δωρεάν.
Για τις ατέλειωτα βράδια που ξενυχτούσα στο προσκεφάλι σου να σε προσέχω και να σε φροντίζω:  Δωρεάν....
Για όλα τα δάκρυα και τη κούραση που μου προκάλεσες όλα αυτά τα χρόνια:  Δωρεάν...
Για τα παιχνίδια, το φαγητό, το σχολείο, τα ρούχα:  Δωρεάν...
Αν τα προσθέσεις αυτά... το κόστος της αγάπης μου είναι Δωρεάν...

Όταν ο μικρός τέλειωσε να διαβάζει όσα του είχε γράψει η μητέρα του, γέμισαν δάκρυα τα μάτια του. Την κοίταξε βαθιά στα μάτια και της είπε:
"Μαμά στα σίγουρα σ αγαπώ"...
Μετά πήρε το στυλό και με μεγάλα γράμματα έγραψε στο δικό του χαρτί τα παρακάτω λόγια:
"Ξεπληρώθηκαν στο ακέραιο"...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...